niedziela, 1 kwietnia 2012

Notka nr 2 - Bruno Mars, Linkin Park, Pih

Muzyka na dziś:

Bruno Mars - It Will Rain - piosenka nagrana do filmu Breakind Dawn: Part I. Piękny utwór.

 If you ever leave me baby
Leave some morphine at my door
'Cause it would take a whole lot of medication
To realize what we used to have,
We don't have it anymore.

Linkin Park - Numb - z albumu " Meteora", który był pierwszym wydanym na " legalu ". Bardzo uczuciowy track, opisujący ludzkie niezdecydowanie do pewnych osób i uczuć, zawsze ceniłam ich muzykę.

I've become so numb
I can't feel you there
Become so tired
So much more aware
I'm becoming this
All I want to do
Is be more like me
And be less like you




Pih - Śmierć Nas Nie Rozłączy - z albumu " Kwiaty Zła ", który ostatnio osiągnął status platynowej płyty. Mój ulubiony kawałek o miłości, do tego rap w ojczystym języku, coś wspaniałego.

Diabeł usiadł mi na stopę, pedał w podłogę,
Czasy, kiedy życie nic dla mnie nie znaczyło było chwilą,
Siłą, wyrywałem z serca miłość,
Bez sensu, obraz, gaz w bocznym lusterku,
To przed bez Ciebie było tylko po to, żebym,
Mógł przeżyć to po już z Tobą,
Co wczoraj pytaniem, dziś odpowiedzią,
Samotność, niepewność więcej mnie nie śledzą,
Czysta namiętność, halo ziemia,
Bez zmarszczek na twarzy od siły ciążenia,
Mógłbym jechać na przeciętych hamulcach,
I wiedzieć, że w twarz nie wystrzeli mi poduszka,
Umrzemy na śmierć, nic nie zabierze magii,
Niech John Lennon zaśpiewa nam "Imagine",
W dzisiejszych czasach tylko to jest siłą,
Spijam słowa z Twoich ust- bezwarunkowa miłość!


1 komentarz: