sobota, 7 kwietnia 2012

Notka nr 9 - Pih, DwaZera, Małpa


Czuję tylko pogardę, nic innego we mnie nie ma
Ryby zdychają w jeziorach, a ptaki spadają z nieba
Czarna jak heban gleba zostaje na palcach
***** "Step Up", zatańczysz dziś ostatniego walca
Zapraszam do tańca, nowy pożar wzniecam
Aplikując w nos proch z krematoryjnego pieca
Dzieciak, słysząc mnie robisz gały jak Gollum
Jakbyś z płetwami na girach biegał po minowym polu
Uderzam jak piorun, nie graj nam na nerwach
Zostanie po tobie tylko kupa zwęglonego ścierwa
Kolejny oberwał, konsoleta dymi
A ja z uśmiechem na twarzy zamykam drzwi od kabiny.



Jak głęboko w płuca weźmiesz oddech,
Ciągle blisko... jak daleko zajść mogłeś ?
Czujesz ten czas ? Przelicza nas na drobne,
I znowu strach, co sprawi, że się cofniesz.
Znowu znalazłeś sobie powód, 
osrać siebie, szukać wrogów,
Podnieś głowę, może opuść ... 
Ja widzę gwiazdy, ktoś leci z piętra z bloku,
wybiera każdy tego nie dopuść, 
żeby być martwym bo tylko żywy nad tym.
poczuj bo takie są fakty,
ten strumień wzroku w noc taką jak Ty.. 

I to mnie zgubi, bo gardzę wciąż typami co w palce
Biorą długopis, potem zostawiają gówno na kartce
Wiem, że na bitwę nie jest za późno, więc walczę
I rozpalam w was ogień, jeśli tylko mam szansę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz